Translate

woensdag 30 oktober 2013

NEW IN - leuke lantaarns en kaarsenhoudertjes voor een spotprijs.

To translate this article, hit the 'translate' /  'selecteer een taal' button left on top

Dames en heren, jongens en meisjes. Als jullie ooit in Zwolle komen, ga dan zeker even naar het winkeltje Gifts & ... (vergeten... tegenover de H&M ongeveer!). Ze hebben vaak hele leuke acties, zoals de helft van de helft (dus 75%!) en ze hebben zúlke leuke spulletjes. Ik ging helemaal los en betaalde uiteindelijk alsnog wel best wat, maar dan had ik ook wat. Ik heb er een leuk cadeautje voor mijn moeder gevonden en hoewel ik nog niet eens op mezelf woon, heb ik ook wat leuke dingetjes gekocht. Dingetjes waarvan ik denk dat ze superleuk staan in mijn interieur, omdat ik het eigenlijk al een beetje uitgedacht heb. Natuurlijk wordt het niet precies zoals ik het uitgedacht heb (helaas, eigenlijk), want ik ga wel samenwonen met mijn vriendje. Die moet ook een beetje inspraak krijgen.....

Als eerste kocht ik deze lantaarns. De verkoopster noemde ze kabouter Plop lantaarns. Ehm, ja, wel een beetje inderdaad. Ik vind het zo leuk alle takken zo scheef staan en het kleurtje past overal bij. Ik wil later echt graag lichte kleuren in huis en deze kunnen ons daar goed bij helpen.

Ze waren 50 euro per stuk, maar de helft van de helft is 12,50 per lantaarn!





























Verder kocht ik deze kaarsenhoudertjes van boomschors. Ik was echt op slag verliefd. Ik houd van houten
meubeltjes en houten dingetjes, deze zijn voor mij dus perfect. Ze hadden ze ook in het rond, maar ik merkte dat ik de vierkante toch iets leuker vond. En natuurlijk hebben we er meteen 2 gekocht, want waarom 1 kopen als je er ook 2 kan kopen?!

Per stuk kostten ze 17,95. Helft van de helft is 4,50 per stuk


Deze kleine kaarsenhoudertjes zijn voor op de slaapkamer, heb ik al even bedacht. Ik vind het zulke leuke schattige kleine dingetjes voor op een dressoir in de slaapkamer, op een witte vensterbank of met zijn 2en op het nachtkastje. Vooral het idee van een vogeltje vond ik heel erg leuk. Vaak zie je zulke houdertjes met hartjes erop, dus dit vond ik wel weer wat geschikter voor een huis waar mijn vriend ook in moet wonen (en die soms fel tegen hartjes in huis is).

Ze kostten 5,95 per stuk, helft van de helft is 1,50 per stuk!

Dit kocht ik voor mijn moeder. 2 Lantaarntjes met zinken dak. Mijn moeder wil op het balkon een leuke groen/blauwige tafel maken met haar zinken dienblad en sinaasappelkistjes. Ik vond deze er perfect bij passen en heb ze daarom cadeau gedaan!

Ze kostten 25 euro per stuk, helft van de helft is 6,25 per stuk!


Verder heb ik bij de H&M nog een prachtig sierkussen gekocht. Gewoon, voor in de bank of op bed. In mijn geval eerst op bed, dus. Ik vind het materiaal zó mooi, doet me denken aan schapenvacht (dat is denk ik ook de bedoeling). De kleur past ook heel mooi bij mijn witte bed en groene muur. Ik heb ook een groen matrasovertrek, dus dat matcht helemaal.

Kussenhoes was 9,95, binnenkussen was 5,95


Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankoopjes?

5 opmerkingen:

  1. Die houders van boomschors zijn erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!! Vooral de kussens zouden ook perfect in mij huis passen <3
    Jammer dat ik nooit in Zwolle kom.

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke koopjes! Ik vind de kaarshoudertjes echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen, je spulletje zien er heel erg goed uit! :) Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh die winkel moeten we maar even onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!