Translate

maandag 1 juli 2013

OUTFIT - Asymmetric

Vandaag was het weer een stuk beter, in elk geval een stuk warmer, en daarom vond ik het leuk om weer een outfitpost te maken! Vandaag koos ik voor een asymmetrische look, waar ik in deze post al eens over schreef. Ik heb ze gecombineerd met mijn leuke knock-off Lita's, die een heel mooi kanten laagje over zich hebben. De outfit zelf is een beetje licht gehouden en met het spijkerjasje wordt hij toch een beetje stoer!

Translation: the weather was alot better today! So I decided to make an outfitpost. I chose an asymmetric look, which I earlier wrote about in this post. I combined them with my knock-off Lita's, to keep it feminine and light. The denim jacket makes it a little bit stalwart. What do you think of the outfit? Do you like asymmetric?








Denim jacket: Primark
Top: thrifted
Jeans: Primark
Shoes: eBay
Bracelets: H&M and gifted


Wat vind jij van deze outfit?
Houd jij ook van asymmetrische kleren?

6 opmerkingen:

  1. Mooie outfit en erg toffe schoenen :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super outfit!!! ik vind het topje erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke outfit!
    vooral je (nep)lita's vind ik echt heel erg mooi! ik twijfel al een tijdje of ik ze wil bestellen (dan ook via ebay) maar ik ben er nog niet over uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je knock-off lita's zo gaaf! Ik wil ze ook haha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!