Translate

dinsdag 23 juli 2013

Een onderschatte winkel: de action.

Naast goedkope schoolspulletjes en snel uitgerekte haarelastiekjes is de action ook heel erg nuttig om andere dingen te halen. Je kunt het zo gek niet bedenken of de action heeft het wel. Zo heb ik er al eens pannen vandaan gehaald, spuitbussen, whiteboardstickers en kniebeschermers voor bij het skeeleren. Ook heb ik er een paar dagen geleden textielstiften vandaan gehaald, omdat ik iets op een shirtje wilde maken (hier komt nog een post over!). Naast praktische dingen, zijn er ook heel veel leuke spulletjes te krijgen bij de action. Bijvoorbeeld voor in huis. Ik haal er graag onderdelen voor cadeautjes vandaan, wanneer ik iets wil maken voor iemand (maar ze hebben daar ook kant - en - klare cadeautjes!). Vandaag wilde ik jullie laten zien dat er heel veel leuke dingetjes bij de action zijn te halen met foto's van mijn eigen kamer en huis. 

Translation: the action not only has cheap schoolstuff, but they also have a lot of nice things for in house. I love to buy (parts of) presents in there. For myself I already bought pots, kneepads for skating, whiteboardstickers, aerosols. A few days ago I bought some textile markers to make a design on a shirt (I will be making a post about that soon!). So, to make a long story short, I love the action. Today I want to show you what kind of pretty things the action actually has by showing pictures of my room and house. 



Those stones were included!






This was my cats blanket. I still have it in his memorial, but it also looks good!

This clock has magnets as well, so it can be placed on the refrigerator as well. 



Dus, wat vind jij van de action?
Haal jij daar wel een spulletjes?

1 opmerking:

  1. Ik vind de Action echt een geweldige winkel! Voor weinig geld heb je onwijs veel leuke dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!