Translate

zaterdag 1 juni 2013

Hot or not?! - croptops

Een crop top, een crop bustier, een crop sweater. Je kan het zo gek niet bedenken of je kan het ook 'cropped' krijgen. Maar wat vinden jullie daar nu van? Staat het leuk of is het juist trampy? Gaan jullie voor de 'gewone' shirtjes of echt voor de bustiers?
Persoonlijk ben ik wel een fan van de crop top. Ook cropped sweaters vind ik heel erg leuk en ik wil er ook zeker één deze herfst/winter. Ik zit er ook over na te denken om een leuk bustier te kopen voor de zomer en de bedoeling is om dit te combineren met een high waisted rokje of broekje.

Ik heb op de H&M site rondgeneusd en ik vind die pas'poppen' altijd geweldig om aan te kleden. Omdat ze bij de H&M ook best hele leuke croptops hebben, waar ik moeite voor moet doen om ze niet te kopen, heb ik voor jullie even een zomer en herfst outfits bij elkaar gesprokkeld.

Translation: crop tops! You see them everywhere and in every shape you can imagine: sweaters, shirts, bustiers. What do you think of them? Trampy or classy? As I really like to clothe the ''dolls'' on the H&M website, I thought I could give you some samples for summer and autumn/winter! H&M has some great pieces, I think! What do you think? Cropped tops: Hot or not?!


Wat vinden jullie van crop tops? 
Op welke manier vind jij het het leukst staan?

11 opmerkingen:

  1. Ik vind die eerste erg leuk! Je moet er wel een figuur voor hebben vind ik, maar dat hebben die poppetjes van H&M sowieso wel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt! Dat vind ik ook hoor. De eerste zou nog wel voor meerdere mensen kunnen, maar zoals de tweede moet je toch al wel echt slank voor zijn.

      Verwijderen
  2. Ik vind het wel heel erg leuk! :D
    Je moet er wel een mooi figuurtje voor hebben.

    Ik volg je nu via Bloglovin. Zou het leuk
    vinden als je mij terug volgt :D

    Fijne zonnige dag!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dankjewel! Leuk dat je me volgt.
      Natuurlijk volg ik je terug!

      Verwijderen
  3. I love croptops.. the second look is amazing.. and her sandals.. :D

    Visit and follow my blog if you like it.. I can follow you back if you want!!

    Greetings!

    :)

    http://enaissoul.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hot! I love crop tops! The middle one is my fave. Great for summer, especially festivals I think! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze superleuk, maar zou ze zelf nooit aan durven doen (:
    De middelste zwart-witte vind ik erg mooi (:
    Ik volg je op bloglovin nu,
    volg jij me misschien terug?

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HOT, alleen voor slanke dames! Kon ik het maar aan:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk! maar alleen met iets high waisted :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!