Translate

dinsdag 11 juni 2013

NEW IN - big chunky armband.

Al een hele tijd geleden viel mijn oog op mooie, grote armbanden. Ik houd van uitsprekende armbanden (eigenlijk sieraden over het algemeen) die een casual outfit net een beetje meer 'boost' geven, om het maar zo te zeggen. Voor andere gelegenheden houd ik meer van subtiel en lief, maar om deze armband kon ik toch echt niet heen. Ik ben sowieso wel een fan van die 'metalen platen' trend en ik denk dat dit daar heel goed bij past!
Omdat ik sinds kort een heuse eBay fan ben, ben ik regelmatig op zoek naar leuke koopjes. Ik heb een aantal sieraden besteld waarvan de meesten nog onderweg zijn. Als ik ze allemaal binnen heb, ga ik hier natuurlijk een wat uitgebreidere blogpost over maken, maar ik wilde jullie vast een voorproefje geven.

Translation: for a while I've been loving very big, outstanding bracelets. Actually I like big jewerly in general. They boost up your outfit. I've found a very pretty bracelet on eBay which I had to show you. I ordered a few more jewelry, but most of them are still on the way. When I got them all, I will make a bigger blogpost concerning all of them, but I just couldn't wait to show you this item. 

























































Dit schatje heeft mij maar 1,05 euro gekost. Ik heb hem bij deze verkoper op de kop getikt. De levering was erg snel: ik heb minder dan 10 dagen erop gewacht, terwijl het toch uit China moet komen. Mijn ervaring hiermee is wel eens anders geweest, maar dit ligt natuurlijk ook aan de post.
Ik zal er binnenkort een outfitpost mee maken! Het lijkt mij sowieso erg leuk om daaraan te beginnen, ik moet er alleen even tijd voor hebben. Deze zomer komen ze zeker weten!

Translation: this pretty bracelet just costed me 1,05 euros. I've bought it with this seller. Delivery was very quick, I think I did not even have to wait for 10 days. I consider that pretty quick, since it's a bracelet from China. I also had other experiences with delivery, so I'm glad! Of course the mail also plays a part in this. Soon I'll make an outfitpost with this bracelet. I would really like to post some of my outfits, I only don't always have time enough. Soon it will be summer holidays and luckily there's plenty of time then!

Wat vind jij van grote armbanden?
Welke kleur vind je mooier, goud of zilver?

1 opmerking:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!