Translate

maandag 17 juni 2013

De mooie dingen in het leven #1

Sinds een paar maanden ben ik meer aan het bloggen en sinds een paar weken ben ik intensief bezig.
Ik vind het heel leuk en kan er eigenlijk niet meer vanaf blijven.
Nu heb ik iets nieuws bedacht, iets heel simpels. Er zijn zoveel mooie dingen op de wereld, zoveel kleine dingen die je blij kunnen maken. Zoveel dingen waar jij je inspiratie uit kan halen en die je op kunnen vrolijken. Omdat ik het heel belangrijk vind om de kleine dingen in het leven te waarderen, wil ik eens in de zoveel tijd een blogpost maken met 5 dingen waar ik van houd, wat mij gelukkig maakt. De kleine dingen waarvoor ik in de ochtend op wil staan. Het heeft misschien weinig met fashion te maken (het zal er wel een paar keer in terugkomen, haha), maar het kan mensen die een beetje in een dipje zitten misschien opvrolijken! Bij deze mijn eerste 5 fijne dingen op deze planeet.



1 opmerking:

  1. Oh ja, dit maakt mij zeker ook gelukkig! Een goed boek in bad, heel vroeg in de ochtend fietsen en een lekkere pasta horen daar ook bij haha.

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!