Translate

donderdag 13 juni 2013

NEW IN - neon geel shirtje + 50e post + nieuwe lay-out!

Ik houd van de nieuwe trend: neon. Al vind ik niet alle neonkleuren mooi, ik val toch wel voor de neongele kleur. Het is dan ook niet zo raar dat ik ook automatisch voor bijna alle neongeel gekleurde items val.
Gisteren kreeg ik mijn H&M bestelling binnen (yay!) en daarin zat onder andere dit mooie neongele shirtje.
Ik vind ook vooral de achterkant erg leuk: hij heeft een bijzondere open rug. Erg leuk voor in de zomer! Het leuke van dit shirtje is dat je er ook een jasje overheen kan doen. Leuk én multifunctioneel!

Naast het bovenstaande feestje, wilde ik jullie ook even met trots vertellen dat deze post mijn 50e blogpost is. 50 is geen groot getal en zeker niet als je kijkt naar het tijdsbestek, maar toch ben ik er trots op. Sinds twee maanden heb ik de smaak van bloggen echt te pakken en ik vind het ook heel leuk om te doen. Zodra het zomervakantie is, zullen jullie ook meer van mij te zien krijgen. Dit in de trant van outfitposts, vakantieposts, noem maar op. Ik heb er zin in!

Dan het derde exciting nieuwtje van vandaag: ik heb mijn layout veranderd! Ik wil erg graag dat mijn blog mij  'representeert', voor zover mogelijk. Voor de nieuwe lezers onder ons of de mensen met een iets minder goed geheugen, zo zag de oude lay-out eruit.


Translation: I love the new trend: neon. Especially the yellow version. This makes me like almost every item in this colour. Yesterday I received my H&M package (yay!). My pretty new neonyellow shirt has arrived! Along with some other nice items, but that's something for later. I like the back of this shirt very much. It comes in handy in summer, but you also can put a jacket over this shirt. Pretty and functional! This post is also my 50st blogpost. Although this is not a great number, I'm proud of it. Since two months I'm blogging more and I really like it. I have a lot planned for this summer, considering outfitposts et cetera! The third thing I have to tell you, is that my lay-out changed. I want my lay-out to represent me as much as a lay-out can. I am happy about my new lay-out, but not sure how long it'll stay this way. 


Wat vinden jullie van de neontrend?
En van dit shirtje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!