Translate

maandag 27 mei 2013

GROTE uitverkoop bij Nelly.com!

Dankzij het bericht van Suzanne van fashionisaparty.com, weet ik dat enorme schoenenuitverkoop is op Nelly! Hier ben ik haar heel dankbaar voor, omdat ik nu een paar schoenen heb besteld die ik al erg lang mooi vind! De actie geld tot en met 29 mei, 13:00. Ik dacht, ik meld het even!

                       

Mijn nieuwe aankoop is een paar prachtige zwarte ballerina's met een gouden, ronde neus. Als deze schoenen passen én leuk staan, is dit mijn eerste paar ballerina's. Ik ben nooit iemand geweest die op ballerina's loopt, maar deze vind ik echt gaaf. Helemaal leuk is dan natuurlijk dat deze beauties eerst 52,95 euro kostten en nu in de uitverkoop waren voor 9,95! Zulke dingen kunnen mijn dag helemaal goedmaken!

Translation: Thanks to Suzanne from fashionisaparty.com, I know that there's a big shoesale Nelly.com! There are a lot of shoes discounted to 19.95 euros or... even better: 9.95 euros. Thank you Suzanne!
I've bought these beauties: a black loafer kind of shoe with a golden toe. As I never wore these kind of shoes and I don't own a pair of them, I hope I will like them. They were originally 52,95 euros but they were discounted to 9,95! You can't go wrong on that!

Wat vinden jullie van deze schoenen?
Heb jij ook nog wat gekocht bij de Nelly sale?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!