Translate

woensdag 20 november 2013

Uit huis - wishlist.

Vandaag een korte post voor jullie! En weer in het teken van uit huis gaan, want vandaag hebben we weer op een nieuw huisje gereageerd. De vorige twee zijn het niet geworden, we stonden uiteindelijk 16e en 21e in de rij... Beetje jammer, haha. Maar goed, nieuwe week en nieuwe kansen!
Mijn vriend (ja, mijn vriend ook!) en ik hebben vandaag al het hele whiteboard onder gekladderd met ideeën voor ons nieuwe huisje. Ik struin dan het hele internet af, op zoek naar wat inspiratie. Ik heb wat gevonden. Sommige dingetjes zijn wat meer nodig dan andere, maar ik vind het allemaal superleuk. Of het er allemaal komt is een tweede, deze checklist is niet gekeurd door mijn vriend, haha!

Translation: today a new post about housestuff! We have responded to another house, so the desire of buying lovely stuff for our new house (hopefully) got bigger ang bigger. Therefore I have a small wishlist. I don't know if everything will make it to the house, since my boyfriend hasn't seen all this yet, but I still love it. It's really my style. What do you think?

Bench for behind the bed.






Wat vinden jullie van mijn nieuwe finds?

1 opmerking:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!