Translate

woensdag 13 november 2013

NEW IN - bronzen laarsjes.

Bronzen laarsjes, ja. Ik had zelf ook nooit bedacht dat ik met zo'n  aparte kleur laarsjes thuis zou komen, vooral niet omdat ik er nooit fan van ben geweest. De afgelopen tijd zie je steeds mensen met zilveren laarsjes en andere aparte kleuren voorbij komen, vooral op blogs en dergelijke. Ik vind dat eigenlijk niet zo mooi - en nog steeds niet. Toch was er iets wat me aantrok in deze laarsjes. Misschien de stijl van de laarsjes of de toch wel vrij donkere kleur ervan. Ik weet het niet. Wat ik wel weet, is dat ik ze heel leuk vind, vooral bij zwart en wit! Laat dat nou net heel goed in mijn garderobe passen.

Translation: these are my new bronze booties! I never really liked boots in a weird colour like these and 9 out of 10 times I still don't... But there is something in these that attract me very much.
They were just 30 euros, so kind of a bargain. Maybe the reason why I already scuffed them up a little after walking a few times in them. But I still love them. I like them the best with black and white, which is perfect for my closet. Would you like to see a 'how I style' or just an outfitpost with them?







Ik heb ze helaas wel een beetje beschadigd al bij het lopen... Maar ik merk dat wanneer ik eroverheen wrijf, het al een beetje weggaat. Een beetje, want het blijft een streep in de kleur. Op zich ook wel te verwachten van een paar schoenen van 30 euro, maar goed. Ik heb wel eens betere ervaringen gehad met schoenen van 30 euro!
Wat vinden jullie van mijn laarsjes?
Zouden jullie en 'how I style' mee willen zien? Of gewoon een outfitpost?

P.s. de huisjes zijn niks geworden! We zijn 17e en 20e geëindigd, helaas. Deze week reageren we niet op huisjes, omdat het aanbod niet aansluit op wat wij willen. Volgende week beter, hopen we!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!