Translate

vrijdag 12 april 2013

NEW IN - Samsung Galaxy S2 Plus!

Jaaaaaa! Eindelijk! Ik heb een keuze gemaakt voor een nieuwe telefoon.
Afgelopen woensdag is hij binnen gekomen: de chic white edition. En wat is hij mooooi.
Een paar weken geleden ging ik met mijn vriend en zijn ouders een nieuwe tent kopen voor onze vakantie. Dat was een hele leuke dag, want we kregen 500 euro korting op de tent (tel uit je winst!)!
Helaas eindigde deze dag met een tragische gebeurtenis. Mijn telefoon viel kapot op de stenen, the poor thing. Gelukkig kon ik van mijn lieve vriend een smartphone lenen! Dan kon ik in ieder geval blijven whatsappen, want als je er eenmaal aan gewend bent.....
Anyway, zo zag mijn oude mobiel eruit na de crash.
Pretty, ain't he?



Afgelopen maandag heb ik mijn mobiel besteld; afgelopen dinsdag kwam hij aan.
Het was echt een heel snelle service van studentmobiel! Het was een heel formeel gebeuren, ik moest overal tekenen en mijn paspoort en pinpas werden ingescand. Maar nu heb ik hem wel en ik ben er hartstikke blij mee!





Waar bestellen jullie je telefoons altijd? En wat vinden jullie van deze?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!