Translate

zondag 14 april 2013

HAUL - Priiiiimark!

Hallelujah! Ik ben weer naar de Primark geweest! Dat het het hoognodig was, kan ik niet zeggen, maar soms heb je die drang gewoon. Sinds de nieuwe Primark in Almere, is het maar een uurtje met de trein! Gevaarlijk dichtbij, kun je wel zeggen.

Eigenlijk is het mijn leerweek voor mijn tentamens en eigenlijk heb ik dit ook wel nodig, ik moet namelijk nog 1 herkansing maken van vorig jaar, voordat ik mijn propedeuse in handen heb.
Toch bleef ik steeds hauls kijken en hierdoor kreeg ik een beetje honger.
Ik moet zeggen, het viel in de eerste instantie vies tegen. Veel dingen waren niet meer in mijn maat en ook waren de dingen waar ik zo verliefd op was geworden in de shoplogs, niet in stock ofzo.
In aantal heb ik ook minder gekocht dan normaal, maar ik ben er wel heel blij mee!
Enjoy x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!