Translate

zondag 21 april 2013

I want to be a billionaire.....

Stel je voor... Je wordt morgen wakker en je bent een biljonair! Natuurlijk gaan we die dag meteen shoppen, maar wat dan?
Ik ga waarschijnlijk nog steeds vrolijk naar goedkope winkels als Primark, gewoon omdat ik het heel leuk vind om te zeggen hoe weinig iets heeft gekost of hoeveel korting ik heb gekregen.
Ik zou minder opletten op wat ik allemaal meeneem. 500 euro bij de Primark? Prima! 1000 euro in de rest van de stad? Oke!
Maar stel dat je als biljonair een dagje alle designerwinkels afloopt. Waar kom jij dan mee thuis?
Ik heb hier een aantal leuke items op een rijtje gezet.




Eigenlijk zijn het alleen maar schoenen. Ik vind vaak designerkleding iets minder leuk en ik ben nou eenmaal verliefd op schoenen! Zelf vind ik de Jimmy Choo schoen van 595 euro het leukst, tezamen met de Jeffrey Campbell van 319,95 euro, de D&G van 525 euro en de Steve Madden van 99,95 euro.
De prijzen zijn wellicht lastig te lezen: als je erop klikt, is dit al minder moeilijk!

 
Wat zou jij kopen als je een biljonair was?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!