Translate

zondag 29 december 2013

NEW IN: een tandenborstelbeker.

Ja ja mensen, we hebben het nu over de belangrijke aankopen natuurlijk. Een tandenborstelbeker. 
Ik kwam deze tegen in de Xenos vorige week en ik vond hem zó schattig. In de eerste instantie wilde ik eigenlijk de wcborstel  hiervan meenemen, maar daarvan vond ik de achterkant te laag. Dat leek mij dus niet erg hygiënisch. Deze stond ernaast en ik weet helemaal niet of hij wel bedoelt is als tandenborstelbeker, maar zodra wij een huisje hebben samen, wordt dit onze tandenborstelbeker.

Nu zijn jullie natuurlijk wel heel benieuwd wát voor tandenborstelbeker dit is als ik speciaal hiervoor een post maak (tenzij je al naar beneden hebt gescrolld, dan heb je het al gezien)...

Translation: look at my awesome, awesome new purchase! It's a toothbrush mug (at least, that's where I'm going to use it for). We are going to use this in our new house. Look at the cuteness overload. It just costed me 3 euros and is available at Xenos in this colour, white and black. 




Hóe schattig is deze? Perfecte kleur voor mij, aangezien ik eigenlijk graag de badkamer blauw/wit wil hebben. In het echt neigt hij wat meer richting het groenige ook, een beetje een mintkleur eigenlijk.
Als jij nu ook halsoverkop verliefd bent geworden: hij is voor 3 euro te koop bij de Xenos en hij is te krijgen in deze kleur, helemaal wit en in het zwart. Ze hebben dezelfde exemplaren te koop in de vorm van een wcborstel, in dezelfde kleuren te verkrijgen, voor 9 euro en om je verzameling compleet te maken, bieden ze ook nog zeeppompjes aan. Ook in deze kleuren en verkrijgbaar voor 4 of 5 (?) euro per stuk. Goedkoop is wat anders, inderdaad, maar dan krijg je er ook wat voor terug!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinst?

3 opmerkingen:

  1. Haha wat een leukie :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, te mooi! Sowieso is mint een van m'n lievelingskleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!