Translate

maandag 9 september 2013

Tip: xenos keukenspulletjes!

To translate this article, hit the 'selecteer een taal' /  'translate'  button left on top.

Dit weekend was ik in de Xenos en elke keer als ik daar kom, kijk ik mijn ogen uit. Ze hebben zoveel verschillende spulletjes (zelfs meubels!) voor verschillende stijlen. Het is me al vaker opgevallen, maar ik vind dat ze altijd hele leuke keukenspulletjes hebben. Keukenspulletjes in de algemene zin van het woord. Ze hebben namelijk verschillende soorten bestek wat er vrij 'normaal' uitziet, maar ik heb er ook gebaksvorkjes vandaan met taartjes bovenop de vork, bijvoorbeeld. Afgelopen weekend kocht ik er wel hele leuke bekertjes (en slightly kinderachtig, maar ik vond ze gewoon leuk!) en een hele gave popcornbak. Een popcornbak, ja. Dat zie je niet zo vaak. Ze hebben er ook patatbakjes in de vorm van een bakje wat je krijgt bij de snackbar, beschuitdozen beprint met beschuit, noem maar op. Áls je op zoek bent naar iets wat je eigenlijk niet nodig bent, maar het gewoon leuk vindt om te hebben, is dat the place to be. Je kan er ook heel goed terecht voor dingen wat je wél nodig hebt, maar je wilt ze gewoon net een beetje anders als anders. Iets wat dit nóg beter maakt, is de prijs. De popcornbak was 4 euro en de bekers waren 1,25 per stuk. Daar kun je het niet voor laten liggen, toch?!

Niet de beste bekers voor koolzuurhoudende drankjes...

ze hebben er ook coca cola vanille! 



Wat vinden jullie van de Xenos?
Halen jullie er wel eens iets?

1 opmerking:

  1. Ik ben dol op de Xenos, zoveel leuke spulletjes voor een geweldige prijs! En wat een geweldige bekers zeg haha xo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!