Translate

zaterdag 7 september 2013

Sneakpeek #4: even bijkletsen en leuke inspiratie voor in huis!

To translate this post, hit the 'translate'/'selecteer een taal' button left on top.

Vandaag weer een post van mij! Na bijna een hele week niet te hebben geblogd, had ik toch wel zin om het weer op te pakken. Mijn eerste schoolweek is achter de rug en ik doe een dansje, want het is eindelijk weekend. Niet dat ik zoveel school heb gehad, maar stiekem ben ik nog steeds onder stil protest. Ik heb nog helemaal geen zin in school. Mijn vakantie is nog niet afgelopen, vind ik. Toch lijkt het erop dat het wel zo is. Mijn vriend is op stage voor een jaar, ik ben begonnen aan mijn hoofdstroom. Leuk hoor, maar ik hoor de vakantie in mijn hoofd nog naroepen. Daarnaast heb ik op dit moment twee baantjes. Ik werkte altijd als cassière bij de AH, maar ik heb sinds kort een ander baantje: PGB. Goed voor mijn eigen discipline, goed voor mijn cv, goed voor mijn bankrekening. Maar je hebt een opzegtermijn, dus de eerste maand heb ik twee baantjes. Drukke weken zijn dat dus, met de moeilijkste hoofdstroom van de opleiding erbij. Daarnaast ben ik begonnen met afvallen. Ik ben het afgelopen jaar best wel aangekomen en hier wil ik weer vanaf. Wat doe je dan? Gezond eten en sporten! Deze week was de eerste week en tot nu toe gaat het goed. Ik heb me aan mijn eigen afspraken gehouden, dus ik ben blij. Vanmiddag ga ik nog even een rondje skeeleren om de week af te sluiten en dan vanavond mag ik nog een paar uurtjes achter de kassa zitten. Morgen ga ik gezellig met mijn moeder naar de Pasar Malam en maandag heb ik een heerlijk dagje met mijn vriendje.

Goed, nu ik jullie weer bijgepraat heb over mijn week, vind ik het tijd voor de échte post. Ik heb week een post vól met inspiratie voor in huis. Ik houd daarvan. Ook al woon ik nog wel minstens 2 jaar thuis, ik heb mijn huis mentaal al helemaal ingericht. Niet omdat het thuis zo slecht is (alles behalve), maar ik wil gewoon zó graag op mijzelf. Of nouja, samenwonen met mijn vriend. Het huis uit. Eigen regels, eigen inrichting, eigen alles. Lijkt me ge-wel-dig. 









Gemaakt van een oude paraplu!







2 opmerkingen:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!