Translate

dinsdag 17 september 2013

Schoenen, schoenen overal.

Dat ik een schoenentic heb, is geen nieuws. Een verslaving kun je het nog nét niet noemen, maar in de buurt komt het zeker. Ik heb net een paar prachtige nieuwe schoenen waar ik echt heel erg verliefd op ben, toch ben ik steeds verder aan het zoeken. Ik heb al 35 paar en heb ze ook allemaal in mijn slaapkamer tentoon staan, maar toch blijf ik steeds verder zoeken. Niet dat ik ze ook allemaal meteen koop, maar ik overweeg het wel heel erg. Stuk voor stuk bekijk ik ze en bedenk ik outfits bij ze, maar in elk geval de helft kom later toch niet in mijn kast te staan. Op mijn current schoenen wishlist staan vooral veel zwarte schoenen, maar dat heb ik sowieso veel. Zwart is gewoon zo makkelijk te combineren en er zijn zoveel verschillende mooie uitvoeringen!

Translation: I love shoes. Nothing new about that. A lot of girls really like shoes, even though they already got 35 pairs (like me). I just got a very pretty pair of shoes which win from every other shoe in my closet, but I'm still looking for new shoes. Pretty much all of them are black, just because I love black. It's easy to combine and looks classy. I really adore the look of black and gold together, which most of these will have as well. Do you recognize my problem? Which of those shoes is your favorite?


Heb jij ook zo'n schoenenverzamelingsdrang?
Wat vind jij van deze schoenen?

2 opmerkingen:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!