Translate

vrijdag 13 januari 2012

Vrijdag de 13e

Vrijdag de 13e, ongeluksdag of niet?

Er zijn ontzettend veel mensen die bang zijn voor deze dag en zodra de wekker gaat zetten zij hem ook weer uit. Maar is het wel echt een ''ongeluksdag''?

Voor mij vandaag in elk geval niet! Ik heb vandaag een aantal keer geluk gehad, zelfs!
Om te beginnen heb ik mijn toets gehaald. Het was een toets die je door middel van een filmpje moest laten zien. Ik dacht echt dat hij niet goed was, alleen hij kwam uit op een goede voldoende! Ik was helemaal in mijn nopjes, meteen denkende aan wat voor dag het eigenlijk was.

Maar dat is nog niet alles, want vandaag hebben wij geregeld dat we gewoon 5 dagen weekend hebben, in plaats van de miezerige, veels te korte 2 daagjes die je normaal krijgt. Nu heb ik tijd om mijn DIY creatie te maken, namelijk een lampenkapje met een skyline erop! Dit ga ik nog posten, met hoe je dat maakt en waar je het vandaan haalt. Het idee wat het een beetje moet worden:
(van http://www.beautylab.nl/)

Mijn editie wordt alleen wat kleiner & de lampenkap loopt schuin. Kijken of dat ook leuk is!

Nog een schoolkwestie waar ik ook geluk mee had: mijn vriendje had heeel veel te doen voor school & dat moest voor 6 uur af zijn. Ik besloot hem te helpen, en we hebben het afgekregen! Hij was he-le-maal blij.  Heb ik mijn soort goede daad van vandaag ook weer verricht, en ik vond het nog leuk ook.

Geloof jij wel in vrijdag de 13e? Hier zijn een paar manieren om je ongeluk om te zetten in geluk:
- neem een hoefijzer mee
- neem een konijnenpoot mee
- pluk een klavertje 4 -ja, in de winter inderdaad-
- doe je geluksmedaillon om
- laat een vogel op je hoofd poepen
- wandel in de regen
- zoek een schoorsteenveger om dicht in de buurt te houden
- ga een gezellig dagje socializen met een leeuw
- neem een peulvrucht mee, waar ten minste 9 erwten in zitten

... tsja, ik sla dit jaar over!


Hoe verliep jouw vrijdag de 13e?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!