Translate

vrijdag 20 januari 2012

DIY - How to store .............

Toen ik vandaag in 1 keer op het idee kwam dat ik mijn kamer ook wel eens kon opruimen, stuitte ik meteen tegen het probleem van het opruimen van mijn haaraccesoires. Al die veertjes die ik heb worden namelijk helemaal lelijk als ze zomaar ergens bij in gemikt worden.
In de eerste instantie ging ik daar wat voor zoeken, maar ik heb nog veel meer opgeruimt (het wordt vast voorjaar?)

Mijn moeder kwam  op het idee om mijn haaraccesoires op een simpel, wit kartonnetje te drukken. Je maakt er 2 gaatjes boven in, touwtje erdoor en voila.
Dit wilde ik natuurlijk eens proberen, want het kan ook heel erg leuk staan!

Dit is mijn resultaat:

Vrij simpel toch? Er kan zelfs nog wat bij. Misschien een leuke, makkelijke en toch creatieve DIY-tip voor als je met hetzelfde probleem zit als ik!
Het enige wat je nodig bent is:
- Karton
- Touw (of wol?)
- Schaar & sieraden, natuurlijk.


Toen ik dit helemaal af had, leek het mij wel leuk om van de box -die al jaaaren naast mijn bureau staat- iets nuttigs te maken. Ik besloot om al mijn make-up die ik zelden gebruik bij elkaar te doen, met mijn nagellakjes ernaast. Het is namelijk een hele mooie doos, en zo kun je er altijd makkelijker bij. Mijn idee is dat als je er makkelijker bij kan, je het sneller pakt. En zo creeër je nieuwe looks!






Heb jij nog (creatieve) ideeën voor het bergen van al je sieraden, nagellakjes, make-upjes en andere dingen? Ik hoor het graag, want ik ben altijd op zoek naar de meest praktische manier.







p.s. sorry voor de slordige ''bureaufoto's'' Het was al donker...

2 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke blog, ik ben je eerste volger!

    Doe je al mee met mijn winactie?
    http://myownsupersweetlife.blogspot.com/2012/01/winactie-make-up-club.html

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leeuk (: dankjewel!
      haha

      ik zal meedoen met je winactie!
      xxx

      Verwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!