Translate

dinsdag 9 september 2014

OUTFIT | 101 dalmatiërs

NL
Na een lange dag stage (maar wel een leuke!), kwam ik thuis waar een H&M pakketje op mij lag te wachten! Ik heb drie items besteld, waarvan 1 ik zeker weet dat ik het houd. Een heel druk blouseje. Het is een gestippeld blouseje, maar de stipjes zijn niet perfect rond en niet volgens vast patroon geplaatst. Dat vind ik het juist zo leuk maken! Voor mijn 'gewone' standaarden is het een beetje druk, maar ik ben er toch wel heel blij mee. Én met korting! Dat is helemaal leuk. Ook al wordt het een beetje vroeger donker en moest ik er voor een keer bij met een fotobewerkingsprogramma om de foto's wat warmer te maken, had ik nog wel zin om lekker een paar foto's te schieten! Andere plek dan normaal, maar dat is nou eenmaal wat dichter bij het raam haha!

EN
After a long day of work (but a nice one!), I came home were a H&M package was waiting for me! I ordered three items and I'm sure of one item: a pretty dotted blouse! I like the way the dots were placed; it's not a pattern but they are totally random. And not all the dots are really perfectly round, which I love too! And above that, I had a discount code for this. So I totally love that too, of course. 





my lovely cat watching me!










Blouse: H&M | Jeans: H&M | Hat: Forever 21 | Shoes: Jeffrey Campbell | Rings: H&M

Wat vinden jullie van mijn nieuwe blouseje en de combinatie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!