Translate

dinsdag 23 september 2014

Mijn stijl herfst & winter 2014/2015

NL
Elk jaar begin ik in de zomer al met het bedenken van outfits voor de herfst en winter en elk jaar is het eigenlijk weer anders. Niet dat ik mijn oude kleding niet kan gebruiken - het past er altijd wel tussen - alleen verandert mijn stijl elk jaar een beetje. Dit jaar ben ik heel erg tussen de edgy en bohemian stijl blijven hangen, dus daarom zal ik het wel wat moeten combineren Ik val op praktisch alles met poncho's, aardetinten, hoedjes en hoge laarzen. Then again val ik ook op zwart, grijs, grote vesten, legerprinten, leer, bikerjasjes en zwarte laarsjes met chunky zool. Héel handig natuurlijk om twee stijlen leuk te vinden not, dus daarom combineer ik het gewoon! Oh en wat ik ook wel grappig vind; ik vond truien eerder altijd erg saai. Dit jaar ben ik juist wel heel erg op zoek naar truien! Oh, en ik vind sjaals heel leuk! Dat was eerder ook niet zo mijn ding.

EN
Every year I'm thinking over my outfits for fall and winter that year. And every year it's different. Not that I don't like my old clothing anymore - I still use it - but my style changes a little bit every year. This year I love bohemian as well as I love edgy style, so I'm kind of forced to combine it. I pretty much love everything concerning poncho's, earthcolours, hats and knee high boots. Then again, I also love black, grey, big cardigans, armyprints, leather, bikerjackets and black boots with a nice chunky sole. Absolutely useful to like two styles obviously not , so that's why I'll combine it! Oh and fun fact; I used to think jumpers were very boring, but since this year I'm looking for them all over the place! Oh and I love scarfs too all of the sudden! That never used to be my thing. 



Het zijn zelfs mooie herfstkleuren, vind ik! En het past ook allemaal wel enigszins bij elkaar, haha.
Lookbook.nu is een hele inspirerende site waar een heleboel, maar dan ook écht een heleboel, mensen outfits op posten. Mocht je het nog niet kennen, dan is het zeker een aanrader! Er zijn zoveel mensen met verschillende stijlen, dat je er altijd wel inspiratie uit kan halen. Ik heb er een paar outfits gevonden die ik heel mooi vind voor deze herfst en winter. Klik op lees meer om ze te zien!

link
link
link
link
link

link

link
Wat vinden jullie van mijn ideetjes? Hebben jullie zelf al ideeën?
What do you think of my ideas? Do you have any ideas for yourself?

1 opmerking:

  1. Wat een toffe outfits allemaal! Ik wil ook heel graag nog een mooie hoed :) xo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!