Translate

maandag 24 februari 2014

OUTFIT - een poncho en chelseaboots.

Als ik het woord 'poncho' hoor, dan denk toch al snel aan oerlelijke, knalgele regencapes. Van die leuke met een plastic capuchon die ieder mens met ook maar een beetje reputatie snel vermijdt. Toch vind ik ze de laatste tijd steeds leuker. De gebreide versie dan, niet de plasticen. Deze kwam ik vorige week tegen bij de Big Bazar voor maar 4,99 en sindsdien heb ik hem al een paar keer aangehad. Tijd voor (eindelijk weer) een outfitpost dus!

De chelseaboots zijn ook helemaal  nieuw! Ik ben zo verliefd op de grofheid van deze laarsjes, sinds ik ze kreeg heb ik ze ook elke dag gedragen tot nu toe! Ze lopen echt heerlijk en ze staan o-ver-al bij.
Dan nog mijn ketting. Die zullen jullie nog heel vaak gaan zien in mijn outfitposts en opkomende filmpjes! Deze is ook van de Big Bazar, hij kostte maar 3 euro en ik ben er helemaal blij mee. Hij past precies bij mijn boho chic stijl die ik een beetje wil laten intreden in mijn kast.

Translation: the word 'poncho' used to make me think of grannies in the rain. Last week I bumped into this poncho and I adored it ever since! It goes very nice with my bohemian necklace, which you'll be seeing a lot during my next outfitposts. The chelseaboots are new as well and I wore them every day since I've got them. I adore them so much, so I figured it was time for a brand new outfitpost!











Poncho: Big Bazar | Jeans: H&M | Boots: H&M | Necklace: Big Bazar | Watch: gifted

1 opmerking:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!