Translate

donderdag 14 mei 2015

OUTFIT | Khaki gilet


NL
Eindelijk weer een outfitpost! Het heeft een paar maandjes geduurd maar padampadam... hier is hij dan! En gemaakt met mijn nieuwe camera én nieuwe statief, het gaat zo lekker makkelijk nu. Er komt geen vriendje meer aan te pas, ik kan het allemaal zelf doen. Handuuug.
Deze week maakte ik een post over mijn nieuwe Primark aakopen en ik vond het geen gek idee om ze eens te showen in een outfit - één waar ik zelf best trots op ben. Lekker simpel, maar toch stylish. Wat vinden jullie ervan?

EN
Yesss a new outfitpost! Took me several months, but here it is. I made the pictures with my amazing new camera and tripod. I thought it would be fun to combine my recent Primark buys in a cute outfit - this one! I really like the outfit: plain, simple yet stylish. What do you think?










Gilet: Primark | Sunglasses: V&D | Bodychain: Forever21 | Shoes: Sacha

2 opmerkingen:

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!