Translate

maandag 11 februari 2013

H&M Home collectie op mijn bed

Mijn kamer heeft een grote transformatie ondergaan en het is nog niet klaar, maar ik heb wel vast wat kussentjes gekocht bij de H&M. Normaal gesproken kijk ik niet echt bij de HOME collectie van de H&M, maar deze keer besloot ik om toch even een kijkje te nemen.Goede keus, want wat een leuke dingen hebben ze daar! Ik heb 1 kussentjes in de sale besteld, 1 kussentjes omdat ik er meteen verliefd op werd en 1  kussensloop voor om mijn hoofdkussen. Waarom maar 1 kussensloop? Nou, ik wilde erg graag een wit dekbed. Daar stond dit leuk bij! Het enige nadeel is dat je het binnenkussen en het kussensloop apart moet kopen. Kijk en huiver!


Hier meteen boven zien jullie het kussentje die ik in de sale heb gekocht. Het hoes was 2,95 en het kussen 5,95. Het is een getekende citroen waar love fruits onder staat. Ik vond het heel vrolijk! Ook omdat mijn muur groen is, vond ik het er heel leuk bij staan. Het kussen daarnaast was ik op slag verliefd op. Ik moest wilde en zou dat kussen bestellen, zelfs zo erg dat ik op de site aan het zoeken was naar andere spulletjes die ik kon bestellen, zodat ik een kortingscode kon gebruiken. Het hoes  kostte 7,95 en het kussen zelf ook iets van 5,95. Dat weet ik niet precies meer. Het laatste kussen is mijn hoofdkussen.
Het kussensloop heb ik ook bij de H&M besteld. Hij kostte 9,95. Ik houd heel erg veel van de Franse taal en daarnaast vind ik het ook een heel leuk design! Way to go, H&M!
 
 
 
P.s. Wauw! Twee blogposts op 1 dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!